ما الجديد
ستار دي في بي | StarDVB

أهلاً وسهلاً بك من جديد في ستار دي في بي StarDVB. تم في الاونة الاخيرة تطوير وتخصيص الموقع ليشمل IPTV و SMART TV بشكل أوسع من السابق. إذا كنت مسجل سابقا يمكنك الدخول باسم المستخدم السابق نفسه، وإن كنت غير مسجل مسبقاً، يمكنك التسجيل الان. نرحب بمشاركاتك واقتراحاتك في أي وقت، نتمنى لك وقتاً ممتعاً معنا.

مشكله مع كارت 660 usb هيجنني

moh010

ستار جديد
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

لدي كارت Tevii 660 وبه مشكله غريبه ومزعجه جدا جدا الكارت فقط يقرا الترددات حتي 11747 الرئسي والافقس بشكل جيد جدا وتعمل القنوات بكل سلاسه اما الترددات الاعلى من ذلك يلتقط الاشاره للتردد ولكن عند البحث يظهر قنوات اخري ظهرت مسبقا على الترددات ما قبل 11747 حدثت الدريفر واستخدمت نسخ برامج مختلفه للعرض من الروج والسمارت والدريم و الفيور والكل الى نفس المشكله التى تحدث على كل الاقمار

الكارت يعمل على عدسه لحاله وكابل بدون ديزك ماذا افعل اكثر من ذلك لا ادري وفعلا كلي ندم على الكرت التى اشتريته منذ اكثر من عام ولم استخدمه

ارجو المساعده مع هذا الكارت العجيب

خالص تحياتي

moh010

ستار جديد
دي الصور اثناء البحث انا حاسس ان المشكله مش فى الكارت لان نص القنوات بتشتغل تمام جدا مفيش مشاكل والرئسي والافقي والعادي والاتش دي كل تمام امي باقي الترددات العاليه بتتلغبط وتيجي مكانها قنوات مكرره

ارجو المساعده مع هذا الكارت الغريب الذي كان يعمل بصوره طبيعيه جدا فقط ركنته فتره بدون استعمال

تحياتي

mohamed5000

ستار جديد
تقريبا نفس المشكلة معاى وغيرت الكارت ونفس المشكلة موجوده ارجو حل من الاخوه

أعلى