ما الجديد
ستار دي في بي | StarDVB

أهلاً وسهلاً بك من جديد في ستار دي في بي StarDVB. تم في الاونة الاخيرة تطوير وتخصيص الموقع ليشمل IPTV و SMART TV بشكل أوسع من السابق. إذا كنت مسجل سابقا يمكنك الدخول باسم المستخدم السابق نفسه، وإن كنت غير مسجل مسبقاً، يمكنك التسجيل الان. نرحب بمشاركاتك واقتراحاتك في أي وقت، نتمنى لك وقتاً ممتعاً معنا.

نصيحة حول كروت Tviii

ليث الكنانة

ستار جديد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كل عام وأنتم بخير
أنا أستخدم الان كارت توين هان الأحمر 1020A وكنت سأشترى كمبيوتر جديد بإذن الله وأريد شراء كارت ستلايت يدعم الأتش دى والشيرنج وبقية المميزات الحديثة
فهل تنصحونى بكروت Tvii أم أن هناك أنواع أفضل متوافرة تنصحون بها
أرجو النصيحة وجزاكم الله خيرا
وإذا كان هناك موديل معين متميز بكفائته أرجو ذكره
ومشكورين مقدما

emenem

ستار جديد
بالنسبه للموجود فى مصر حاليا tevii افضل نوع بلا منافس عن تجربه لانى جربت نوعين توينهان وكى ورلد وكان فى نوع تالت مجهول واخر شى اول ما نزل ال tevii جبتو وحسيت بالفرق الشاسع دعم فنى مستمر وسريع شغال على كل برامج العرض بلا مشاكل وانا عن نفسى معايه tevii 464 وشغال بكفائه عاليه جدا وينطبق الموضوع ايضا على 471 الاهم جهازك يكون فى باور محترم علشان تتجنب المشاكل بسبب البورات الرديئه التجاريه ومنها انواع كتيره وكارت شاشه مش هقولك عالى ولنفرض متوسط علشان تاخد جوده عاليه معى الاتش دى
اما بالنسبه للافضل عمتا فا الكرتين دول هما الافضل على الاطلاق
SkyStar 2 express HD

Prof Revolution DVB-S2 8000 PCI-E

موجودين فى بعض دول الخليج ومتتعبش نفسك فى مصر لانو ولله الحمد التجار عندنا بيتنافسو على انهم يجيبو المنتجات الاسوء

totti10it

ستار جديد
بالنسبه للموجود فى مصر حاليا tevii افضل نوع بلا منافس عن تجربه لانى جربت نوعين توينهان وكى ورلد وكان فى نوع تالت مجهول واخر شى اول ما نزل ال tevii جبتو وحسيت بالفرق الشاسع دعم فنى مستمر وسريع شغال على كل برامج العرض بلا مشاكل وانا عن نفسى معايه tevii 464 وشغال بكفائه عاليه جدا وينطبق الموضوع ايضا على 471 الاهم جهازك يكون فى باور محترم علشان تتجنب المشاكل بسبب البورات الرديئه التجاريه ومنها انواع كتيره وكارت شاشه مش هقولك عالى ولنفرض متوسط علشان تاخد جوده عاليه معى الاتش دى
اما بالنسبه للافضل عمتا فا الكرتين دول هما الافضل على الاطلاق
SkyStar 2 express HD

Prof Revolution DVB-S2 8000 PCI-E

موجودين فى بعض دول الخليج ومتتعبش نفسك فى مصر لانو ولله الحمد التجار عندنا بيتنافسو على انهم يجيبو المنتجات الاسوء

-
-
-
موجود فى مصر كروت سكاى ستار
بتيجى من بره جديدة
بس عن طريق أفراد كده بيتاجروا فيهم بالقطعة
لكن بتكون غالية شوية

emenem

ستار جديد
سعرو فى السعوديه 350 ريال يعنى 700 جنيه مصرى انا جايبو من هناك ولو حد بيتاجر فيهم هيبيعو ب850 وﻻ 900 يعنى غالى فحت

أعلى