ما الجديد
ستار دي في بي | StarDVB

أهلاً وسهلاً بك من جديد في ستار دي في بي StarDVB. تم في الاونة الاخيرة تطوير وتخصيص الموقع ليشمل IPTV و SMART TV بشكل أوسع من السابق. إذا كنت مسجل سابقا يمكنك الدخول باسم المستخدم السابق نفسه، وإن كنت غير مسجل مسبقاً، يمكنك التسجيل الان. نرحب بمشاركاتك واقتراحاتك في أي وقت، نتمنى لك وقتاً ممتعاً معنا.

القرص الاصلي لكارد AzureWave AD-SP 200 المعروف بأسم Twinhan 1027

naser1

ستار جديد
يا اخوة يمكن مش مخذين بالكم من الكرت الي عندي هوا كرت خاريجي يعين يواس بي مش كرت داخلي في جهاز واناما علي جهاز لاب توب

naser1

ستار جديد
التعريف AzureWave AD-SP 200 dvb_s usb 2.0 tv box ad -sb200

اخي الكريم غيرت مذخل الي usb تبع الكرت الخارجي وحاولت اعرفو التعريف الاخير الي معطيني اياه لم ينجح عرفتوا التعريف العادي الي معاه وعرف واشتغل ميه ميه علي برنامج الالت ولكن بعد ما عدت التشغيل لظبط الكودك عاد كما كان يشتغل ويعرض القناة وبعد عرضها مباشرة بيعلق الجهاز وبيطلع صوت التعليقة المزعجة من الصوت ما الحل لان الكرت يعمل بكفاءة علي الاكس بي عاليه وحتي شغل قنوات hd
اما علي ا لسفنن نفس المشكلة مع تعريف تعريفات اخري لم تظبط

The_SMB

كبار الشخصيات
اخي ناصر من اعداد الكوديك قم باختيار للvideo render الخيار enhanced video render فهو مهم جدا جدا على الwin7

ماهو كوديك الصوت اللي تستخدمه
تحياتي

naser1

ستار جديد
لقد عمل وبكفاءة كل من برنامج الدريم والالت علي الويندوز سفن ونفس التعريف الي اجي معاه شكرا لانا غلبناكم معانا وجزاكم الله كل خير

omar abdo

ستار جديد
اسم الكارت azurewave ad-sp 410 او توينهان 1043
مش راضي يتعرف علي windows7 ultimate
system 32 bit
وحاولت علي تعريفات الاسطوانه الاصليه ونزلت اخر تحديث من عندكم من هنا وبرضو متعرفش
ارجو ان الاقي حل للمشكله هنا Untitled.jpgUntitled2.jpg

اسم الكارت azurewave ad-sp 410 او توينهان 1043
مش راضي يتعرف علي windows7 ultimate
system 32 bit
وحاولت علي تعريفات الاسطوانه الاصليه ونزلت اخر تحديث من عندكم من هنا وبرضو متعرفش
ارجو ان الاقي حل للمشكله هنا مشاهدة المرفق 28487مشاهدة المرفق 28488

حمل احدث تعريفات
http://www.azurewave.com/driver/DigiTV3.4 build019d_DVBData1.8.1.4_RTM_CD.rar

اسحب الـ1027 وعرف يدوي والحمدلله شغال معايا بقاله سنين اهو من win 7 و win8 وكمان win 8.1 ولما يحصل استقرار لعشرة هايشتغل ان شاء الله :]

أعلى