ما الجديد
ستار دي في بي | StarDVB

أهلاً وسهلاً بك من جديد في ستار دي في بي StarDVB. تم في الاونة الاخيرة تطوير وتخصيص الموقع ليشمل IPTV و SMART TV بشكل أوسع من السابق. إذا كنت مسجل سابقا يمكنك الدخول باسم المستخدم السابق نفسه، وإن كنت غير مسجل مسبقاً، يمكنك التسجيل الان. نرحب بمشاركاتك واقتراحاتك في أي وقت، نتمنى لك وقتاً ممتعاً معنا.

برد كارتك بتكلفة قليلة

zamalekwebas

مشرف سابق
تستطيع الان ان توفر لكارتك التبريد المناسب وبتكلفة بسيطة جدا لن تتعدي بأي حال من الاحوال 10 جنيهات

getimg.php

بهذه المروحة التى تتوافر في الاسواق بأسعار تتراوح من 8 الي 10 جنيهات كل ما عليك هو ألا ان تقوم بتركيب المروحة التى بالصورة اسفل الكارت الخاص بك كأنك تقوم بتركيب كارت pciوتكون المروحة نفسها لأعلي اي مقابلة تماما للتيونر اي كان نوعه سواء سليكون او معدنى

getimg.php

وتوصيل الكهرباء يكون عن طريق كابل باور مثل الخاص بالهارد او الcd rom لأن المروحة مجهزة بفتحتين للكهرباء واحدة للادخال والاخري للاخراج

Mak

المشرف العام
فكرة عظيمة zamalekwebas بس لازم المروحة تركب في الفتحة اللي فوق الكرت مش تحته... والمروحة كما يظر لتبريد الـCASE كله مش بس الكرت
شكرا مرة اخري

zamalekwebas

مشرف سابق
صدقنى يا اخي makعن تجربة المروحة اسفل الكارت ستجد ان ريشتها لأعلي كما انك تستطيع فكها من خلال المسمارين وقلب الدعامة الرئيسية للتوافق مع طريقتك التى تفضلها للتركيب وجعل الريش اينما تريد

كما هو واضح من خلال الصورة

DVB Master

كبار الشخصيات
فكرة بسيطة وسهلة تشكر عليها يا غالي , ومن تألق إلى تألق عزيزي زمالك

مثبت لفترة

zamalekwebas

مشرف سابق
DVB Master قال:
فكرة بسيطة وسهلة تشكر عليها يا غالي , ومن تألق إلى تألق عزيزي زمالك

مثبت لفترة
شكرا يا باشا علي الرد والتثبيت وارجو ان تعم الفائدة

zamalekwebas

مشرف سابق
sayednow قال:
متوفرة فين في مول السخاوي ولا جامعة الدول العربية
انا جبتها من مول وادي الكومبيوتر في عين شمس بس هي موجودة في السخاوي والاسيوطي وبالتحديد عند محل اسمه طيبة تك

ggogo

ستار جديد
مش هتفرق كتير ان المروحة فوق الكارت ولاتحتة طالما مفيش هيت سنك راكب على الاىسى او التيونر بس الافضل فى التيونر تبقى تحت وفى الاىسى تبقى فوق وكل واحد على الى يريحة ويديلة نتيجة افضل

zamalekwebas

مشرف سابق
ggogo قال:
مش هتفرق كتير ان المروحة فوق الكارت ولاتحتة طالما مفيش هيت سنك راكب على الاىسى او التيونر بس الافضل فى التيونر تبقى تحت وفى الاىسى تبقى فوق وكل واحد على الى يريحة ويديلة نتيجة افضل
لو حضرتك حطيت المروحة فعلا وجربتها هتلاقي ان المروحة تعمل بكل طاقتها لتبريد الكارت والمسافة بين الاتنين لن تزيد عن مللي مترات قليلة جدا والنتيجة فعالة جدا

emadalzouk

ستار جديد
ايه الحلوة دية زمالكاوى فكرة جميلة فعلا واكيد راح انفذها باذن الله تشكرا زماكاوى

أعلى